3M:
Projektory | príslušenstvo:
Reklamácie 3M projektorov a príslušenstva rieši
spoločnosť Europea group.
Europea group, s.r.o.
Šipova 3A,
821 07 Bratislava
Slovenská republika
Tel:+421 2 45 52 53 75
Tel: +421 903 615 311
Fax: +421 2 45 25 99 04
europea@europea.sk
www.europea.sk
Čističky vzduchu.
Reklamácie 3M čističiek vzduchu riešime priamo s
výrobcom.
Reklamujte v servisnom stredisku ASBIS Bratislava alebo ASBIS Košice.
ASBIS SK
Pobočka Bratislava:
Tuhovská 33
831 06 Bratislava
Tel: + 421 2 321 65 662
servis@asbis.sk
ASBIS SK
Pobočka Košice:
Južná trieda 66
040 01 Košice
Telefón: + 421 55 321 65 65
servis@asbis.sk
Adaptec:
http://ask.adaptec.com/scripts/adaptec_tic.cfg/php.exe/enduser/home.php
kliknete na "Ask a Question" 3. vyplnite pozadovane udaje - emailovou adresu -
predmet - otazku ( tedy popis problemu/zavady ) - product ( zadate General ) -
category ( zadate Troubleshooting / Error Message ) - Product ( zadate Serial
Number ) - Number ( vyplnite serial number z radice ) - Operating Sytem (
vyberete z nabidky ) - OS Version ( zadate dle infa od zakaznika ) - Attach
Documents to Question ( pokud mate co prilozit, nejake hlaseni o chybach atd. )
Kliknete na "Continue" pak jeste musite vyplnit: User ID = Vas,emai,l Heslo,
Potvrdit heslo
Organization ID ( vynechte )
Prijmeni, Jmeno, email,
Kdyz kliknete na "Create Account", tak Vas to zaregistruje a pod timto
prihlasenim se muzete Vasi reklamaci vracet a resit dale.. do mailu Vam prijde
odpoved od Adaptecu a pripadne dalsi dotazy, reagujte obratem, at je vse rychle
vyrizeno... Nasledne jen preposlete Adaptec Replacement Authorisation Email
mailem pani Gabriele Mrzenove ci pani Vlaste Gergelove
(mrzenova@servodata.cz, gergelova@servodata.cz) a ta s Vami reklamaci rychle
doresi.
Servodata a.s.
Gabriela Mrzenova
Dolnomecholupska 12
Praha 10
102 00
Czech republic
RMA kontakty:
Gabriela Mrzenova
mrzenova@servodata.cz
+420 296 813 321
Vlasta Gergelova
gergelova@servodata.cz
+420 296 813 322
ACER:
Acer Czech
Republic s.r.o.,
Servisní centrum,
CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika, Kontaktný
telefón servisného centra: 02/49207070
Servis Acer bude komplexne riešiť záručné i pozáručné servisné prípady. V
prípade poruchy Vášho produktu Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné
centrum na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00.
Zákazník preberá
zodpovednosť za zálohu svojich dát. Za prípadnú stratu dát neručíme! V prípade,
že chyba bola spôsobená SW problémom, bude Vám účtovaná čiastka 64,37,- € za
obnovu operačného systému (tzv. Recovery), prípadne bude zariadenie
vrátené späť bez obnovy za poplatok 34.85,- € (preprava, poistenie a
manipulácia). Pokiaľ potrebujete asistenciu pri obnove operačného systému,
kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer. Ak
oprava (v súlade so záručnými podmienkami) nebude uznaná ako záručná, bude Vám
na opravu zariadenia zaslaná cenová ponuka. V prípade jej odmietnutia Vám bude
účtovaný poplatok 34,85,- € (preprava, poistenie a manipulácia).“
Kontaktný telefón Call Centrum: 02/49207070
možnosť nahlásenia reklamácie mailom:
service_brno@acer-euro.com
Operátor Vás bude
informovať o ďalšom postupe. Prosíme, pre rýchle vyriešenie telefonátu majte
pripravené sériové číslo reklamovaného výrobku a u záručnej oprave aj nákupný
doklad.
APC:
www.apc.com
Reklamácia sa nahlasuje vyplnením webového formuláru na stránke
www.apc.com v sekcii podpory
http://www.apc.com/support/contact/ask_apc.cfm.
Zákazník obdrží novy kus výrobku a následné odošle svoj vadný kus. Dopravu
zabezpečí kurierská služba bezplatne.
Všetky otázky možno položiť cez bezplatné telefónne číslo:
v Slovenskej republike 0800 172 063
v Českej republike 0800 102 063
Doprava UPS v záruke je zadarmo!
APPLE:
C.C.Computer
s.r.o.
Varšavská 11
831 03 Bratislava 3
tel.:421-2-44 45 99 55
fax:421-2-43 41 14 49
Preberajú
zariadenia do servisu osobne. Pri zasielaní prepravné náklady hradí zákazník. V
prípade neoprávnenej reklamácie
sa účtuje diagnostika 9,96 € bez DPH. Je potrebný dod.list s výrobným číslom
produktu
upozornenie:
spoločnosť nevykonáva opravy telefónov iPhone
AOC:
asupport...
Námestie Slobody 10
811 06 Bratislava
Tel: +421 2 5262 6557
Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
asupport@asupport.sk
ASUS Notebooky, PDA a LCD:
Reklamáciu je potrebné nahlasiť on line /vyplniť formulár/ na stránke:
http://rma.asus.de/rma_cz
Asus zabezpečuje vyzdvihnutie zariadenia u zákazníka, opravu a doručenie spať k
zákaznikovi DPD.
ASUS Czech s.r.o.
Servisní centrum
Na rovince 887
720 00 Ostrava - Hrabova
Česká republika
+420 596 766 888
reklamace@asus.com.tw
DOA
- 7 Dní
(predaj na koncového zákazníka)
ASUS – Servre:
Priložený formulár je potrebné vyplniť
a zaslať na mailovú adresu:
FORMULÁR
advance.rma@asustek.nl
treba uviesť typ zariadenia
sériové číslo zariadenia
presný popis závady, buď treba určit presne vadný diel, alebo napísať popis
závady a Asus bude priamo
kontaktovať zákaznika a spolu skúsia nájsť v čom je problém.
Komunikácia iba v angličtine.
Po špecifikovaní presnej závady zašle Asus nový náhradny diel zákaznikovi
( ak je náhradný diel skladom, tak je odoslaný vrámci EU do 24hod),
ak nie je skladom, Asus informuje zákaznika o termine dodania.
Po obdržaní náhradneho dielu je zákaznik povinný čo najskôr odoslať vadný diel
do Asusu.
Ak tak neurobí do 14 dní po obdržaní dielu, bude mu hodnota náhr. dielu odrátana
z účtu credit karty,
ktorú uvedie do formuláru
DOA
- 7 Dní
(predaj na koncového zákazníka)
Becker:
Telemax GSM
Szerviz Kft (Hungary)
Postup
odosielania chybných prístrojov do nášho ASC je momentálne takýto:
- požiadavku na odoslanie
chybného prístroja môžete poslať e-mailom na adresu
kurier@telemaxgsm.hu
denne do 16:00 hod. (len v tomto prípade vieme objednať vyzdvihnutie balíka v
nasledujúci pracovný deň)
- je treba zadať počet
balíkov,
- názov partnera
(predajne), adresu, PSČ, mesto, kontaktné údaje,
-
a otváracie hodiny.
CANON tlačiarne:
Bachmann s.r.o.
osobné
kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová
tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové
multifunkčné zariadenie, kalkulačky
Bachmann s.r.o
Na Pántoch 18
SK - 831 06 Bratislava
tel: +43 1866 49 292
email:
canonsk@mobiletouch.at
alebo môžete
využiť služby ďaľšieho servisu, ktorý poskytuje záručný a pozáručný servis na SK
území:
Český servis
osobné
kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová
tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové
multifunkčné zariadenie, kalkulačky
Varšavská 11, 831
03 Bratislava
Tel. +421 243 410 745
Tel. +421 244 459 955
Fax.+421 243 411 449
E-mail :
bratislava@ceskyservis.cz
Otváracia doba :
Po - Pá 8:00 - 16:30 hod.
Zákazník musí
pri reklamácií v servisnom stredisku doložiť potvrdený záručný list, ktorý je
súčasťou balenia výrobku
CANON digitálna
technika:
PRO.Laika spol. s r.o.,
Palackého 12, 811 02 Bratislava, 02 / 5464 7792,
prijem@prolaika.sk,
www.prolaika.sk,
servis@prolaika.sk.
Vážení obchodní partneri, V súvislosti so zmenami, ktoré v súčasnosti prebiehajú
v spoločnosti Canon, by sme Vás radi upozornili na niekoľko dôležitých
skutočností dotýkajúcich sa záručného servisu foto-video produktov značky Canon.
Nová celoeurópska organizačná štruktúra servisných stredísk Canon sprísňuje
podmienky pre príjem a vykonávanie záručných, ako aj predzáručných opráv a tento
proces stavia pod detailný dohľad a kontrolu. Nový systém spracovania dát nám od
01.novembra 2006 neumožní tolerovať akékoľvek chyby či nezrovnalosti v záručných
dokladoch sprevádzajúcich Vaše zákazky. Všetky výrobky, ktoré budú mať
chýbajúci, nesprávne či neúplne vyplnený záručný list a doklad o kúpe nebudú
prijaté do
záručného servisu, ale na náklady odosielateľa vrátené späť. Na akékoľvek
neskoršie zmeny či doplnenia týchto dokladov nie je možné brať zreteľ. Rovnako
výrobky poškodené nesprávnou manipuláciou užívateľom alebo pri preprave,
vniknutím vlhkosti, prachu či iných cudzích telies nebudú v zmysle záručných
podmienok uvedených na záručnom liste prijaté do záručného servisu. Vzhľadom na
tieto skutočnosti by sme Vás chceli požiadať o maximálnu pozornosť pri vypĺňaní
záručných dokladov pri predaji výrobku, informovanie Vašich zákazníkov o
záručných podmienkach, ako aj pri odosielaní výrobkov do servisného strediska.
Takýto postup zefektívni realizáciu záručného servisu a eliminuje nedorozumenia
pri príjme Vašich zákaziek. V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zmluvný
autorizovaný servis na
musil@prolaika.sk
alebo tel. 02 54647793.
Creative:
Reklamáciu je
potrebné zadať po prihlásení sa na stránke
http://rma.fixit-service.com/
a po obdržaní RMA čísla ktorým je potrebné označiť balík sa pre zásielku
zastaví kuriér a bezplatne ju doručí do servisného strediska a spať k
zákazníkovi.
Dell:
Typ záruky NBD: " NEXT Bussiness Day"
- oprava priamo u zákazníka v najbližší pracovný deň
Typ záruky CAR: "Collect and return"-
vyzdvihnutie a doručenie zariadenia prostredníctvom kuriéra, oprava maximálne
do 7 pracovných dní
Typ záruky NDB: "Pro Support" oprava na mieste u zákazníka do 24 hodín 7 dní
v týždni
Pri obidvoch typoch záruky stačí
nahlásiť sériové číslo a popis závady.
Technická podpora:
+421 2 57 50 83 03
DOA - 14
Dní od predaja
Dell Strike:
ASBIS SK s.r.o.
Tuhovska 33
831 06 Bratislava
Mail: servis
@asbis.sk
D-Link:
Technicky support (hot-line):
+421 692 147110
support@dlink.cz
link na zadavanie reklamacií
EATON:
Vlastník
nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu
u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach
02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.) Kuriéra je možné
objednať aj emailom na -
INFO@REMAX.SK
Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale),
s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:
Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5
:: Typ zariadenia
:: Výrobné číslo
:: Dátum nadobudnutia
:: Meno – spoločnosť reklamujúceho
:: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
:: Kontaktná emailová adresa
:: Tel. kontakt
Môžete aj
naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade
čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument
na adresu
europea@europea.sk.
Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade
vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na
vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.
Záručná doba
záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.
Epson:
Všetky
servisné prípady si musíte zaregistrovať na technickú podporu EPSON
Dotazy na
produkty a technická podpora Epson :
Telefon: 0850 111 429 , prevádzková doba Po – Pi: 9:00 – 18:00, email:
level.one@epson.sk
Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa zvozu,
meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry. Epson zabezpečí zvoz.
Informatik Services Slovakia, s.r.o., Fr. Mojtu 34 Nitra , 949 01, Nitra, e-mail:
epson@asc-sk.sk
Prime service, spol. s r.o. , Čajkovského 8, 984 01 Lučenec tel. :
047/433 15 17 kl.126 tel., e-mail:
branislav.baranyi@primeservice.sk
Prime service, spol. s r.o. - pobočka Bratislava, Šancova 48, 811 05
Bratislava tel. : 02/524 96 616, email :
juraj.elias@primeservice.sk
DOA - 30
Dní (predaj na koncového zákazníka)
ECG:
Všetky produkty:
Reklámácie produktov ECG rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.
Servis elektroniky s.r.o.
Údernícka 11
851 01 Bratislava
+421 2 68 24 52 45
servis@elektroniky.sk
EU3C:
je potrebné doložiť dodací list a popis závady
SERVIS ELEKTRONIKY s.r.o.
Údernícka 11
Bratislava 851 01
Tel.:02/68245245
Email :
servis@elektroniky.sk
EVOLVEO:
http://www.evolveo.eu/sk/podpora
Adresa: Malé Námestie 29, 901 01 Malacky,
Telefón: 0914 117 466, 0904 217 793,
http://www.tavservis.com
Fujifilm:
Fujifilm Slovakia
Rybničná 40
831 06 Bratislava
nové tel. č. 02/ 33 595 119
e-mail:
servis@fujifilm.sk
záruka je 24 mesiacov
pri zaručných opravách musí zákazník spolu s vyplneným záručným listom predložiť
doklad o kúpe.
ISO 13406-2 Scan Guidelines
FUNAI:
Všetky produkty:
Reklamácie produktov FUNAI rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.
Servis elektroniky s.r.o.
Údernícka 11
851 01 Bratislava
+421 2 68 24 52 45
servis@elektroniky.sk
Garmin:
CONAN s.r.o.
Murgašova 18, 010 01 Žilina
tel: +421 41 700 2900, -01, -02
fax: +421 41 763 2616
servis@garmin.sk
Bezplatná linka HOTLINE je určená pre zákazníkov Garmin
PO - PIA: 8:00 - 18:00 HOD
0800 135 000 hotline@garmin.sk
viac info na
http://www.garmin.sk/servis/
Genius:
http://www.fixit.pl/genius-rma-sk/
Telefonický kontakt: 047/5812396
Gigabyte:
VSP DATA a.s.
Nová Rožňavská 3, Bratislava, 831 04
Telefón: +421 245 691 375
Email: gsmservis@vspdata.sk
Prevádzková doba: 09:00 - 16:00 Pondelok - Piatok
Website: www.vspdata.sk
Support Models: GS202, Rio, Maya, Tuku , Roma , Sierra, Simba, Guru, Aku, Alto
Možnosť kontaktovať servis na tel. +421 245 691 375
alebo e-mailom gsmservis@vspdata.sk.
Servis zabezpečí vyzdvihnutie a dopravenie do servisu a po oprave vrátenie späť. Táto služba je
pri zaručných opravách zadarmo.
HEWLETT PACKARD iPAQ:
HP - iPAQ call centrum - 02/68622071
HEWLETT PACKARD:
SWISS,
Wolkrova 2, Bratislava 851 01, Petržalka, Tel: 02/67202080, Fax: 02/67202081,
kontakt Pivovarči, Obročník,
servis@swisshp.sk
-
SWISS, spol. s r.o., Gemerská 3, 04011, Košice,
Tel:055/7894358-9,
Fax: 055/7894360, kontakt
serviske@swisshp.sk
-
SWISS, spol. s r.o., Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša, 974 01 Banská
Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769
servisbb@swisshp.sk
-
Datalan, Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: 02 / 4920 7155, Fax: 02 / 4920
7166
servis@datalan.sk
-
Datalan Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica Tel.: +421 48 415 39 33 Fax:
+421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk
-
Datalan Popradská 68, 040 01 Košice Tel.: +421 55 640 51 90 +421 55 640 52 46,
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk
-
Datalan Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina Tel.: +421 41 500 62 30 Fax: +421 41 500
62 31
datalanza@datalan.sk
-
Datalan Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad , Tel.: +421 905 603 364
datalanpp@datalan.sk
-
PosAm, Odborárska 21, 831 02 Bratislava, Tel.: 02 / 4923 9384, Fax: 02 / 4923
9399,
posam@posam.sk
-
PosAm, Odborárska 21, 83102 Bratislava, Tel.: 02/49239 384, Fax: 02/49239 399,
posam@posam.sk
-
PosAm, Medený Hámor 15, 97401 Banská Bystrica, Tel.: 048/4714 393, Fax: 048/4714
390,
vitalis@posam.sk
-
PosAm, Vozárova 5, 04017 Košice, Tel.: 055/7241 700, Fax: 055/7241 777,
posam@posam.sk
- PosAm,
Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, Tel.: 041/5005 713, Fax: 041/5640 069,
posam@posam.sk
-
Ak chce zakaznik vyuzit DOA proceduru /zariadenie je vadne do 30 dni od
predaja a nema onsite servis / Zákazník zavolá linku technickej podpory HP
(+420 261 307 310, +421 02/6862 2071) a vznesie požiadavku na opravu. Oprava
bude vykonaná podľa servisných pravidiel HP.Pokial produkt je neopravitelny
zákaznikovi je pridelené číslo CALL ID.Produkt spolu s vadným produktom,musi
priniest zákaznik komplet balenie v povodnej krabici /musi sediet seriove
cislo.
Zvozy na produkty HP, môžete nahlasovať na mailovej adrese :
preprava@swisshp.sk
Spoločnosť Swiss vyžiada prepravu a po oprave produktu Vám zašle zariadenie
späť.
Pre predajcu:
Záležitosti spojené s výmennou zariadenia či navrátením peňazí je
potrebné riešiť cez info call na adrese
exceptions_cs@mail.support.hp.com ,
prípadne na hore uvedených tel. číslach.
Viac informácií o podpore a riešení problémov:
- SK
http://welcome.hp.com/country/sk/sk/support.html?pageDisplay=support
Pavilion Monitory ( PL2G) - Tieto zariadenia sa budú servisovať výhradne
prostredníctvom HP CallCentra, ktoré je potrebné kontaktovať na tel. čísle
0850
111 256. Na tejto linke Vám bude ponúknutá služba HOME and PICKUP delivery
(door-to-door service ).
HTC:
Všetky produkty:
Reklamácie je nutné si uplatniť v autorizovanom servisnom stredisku.
servisný formulár nájdete na
http://services.vspdata.cz
zákazník si zaregistruje produkt podľa sériového čísla a nahodí online
reklamáciu.
VSP DATA zákazníka kontaktuje a pošle kuriéra pre tovar, zabezpečí dopravu do
servisu aj naspať a vykoná opravu
VSP Data a.s.-Gsm Service
Berlínska ul.-rampa OD Albert
390 05 Tábor
Česká republika
IBM
Servisné strediská partnerov IBM
-
všetko okrem
monitorov:
Centrálne stredisko na opravu:
IBM Slovensko spol. s.r.o.
Vajnorská 100/A , 832 86 Bratislava, Tel.: 02 4954 5555, Fax: 02 4954 1348,
E-mail:
maint@sk.ibm.com
Servisné strediská partnerov
pre celé Slovensko - od Bratislavy až po Košice nájdete na stránke :
http://www-05.ibm.com/sk/partners/service_partners.html
DATALAN
Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu
Púchovská 8
831 06 Bratislava
Tel.: +421 2 49 20 71 55
Fax: +421 2 49 20 71 66
servis@datalan.sk
Pobočka Banská Bystrica
Kapitulská 12
974 01 Banská Bystrica
Tel.: +421 48 415 39 33
Fax: +421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk
Pobočka Košice
Popradská 68
040 01 Košice
Tel.: +421 55 640 51 90
+421 55 640 52 46
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk
Pobočka Žilina
Dolné Rudiny 3
010 01 Žilina
Tel.: +421 41 500 62 30
Fax: +421 41 500 62 31
datalanza@datalan.sk
Pobočka Poprad
Námestie sv. Egídia 40/57
058 01 Poprad
Tel.: +421 905 603 364
datalanpp@datalan.sk
CQ service
Lenovo-
celé portfólio ( okrem IdeaPad
IBM
IBM – Low End & Options Brand – IBM xSeries Service Server Part 1
Low End Storage Brand – System Storage DS3000 Family
CQ
service, spol. s. r. o.
Sabinovská 10
Bratislava 821 02
T: +421 2 4820 4911
F: +421 2 4820 4912
http://www.cqservice.sk
Lenovo IdeaPad:
Tel.: 0850 232 406 (9:00 – 18:00).
Je potrebné vedieť Serial number a MachineType number produktu.
Notebook bude vyzdvihnutý kuriérom a bude aj naspäť doručený.
Reklamácie neriešia servisné strediská na Slovensku.
Lenovo ThinkPad:
ostatné notebooky lenovo- servisní partneri na
www.lenovo.sk
Vyhľadanie servisného partnera
http://consumersupport.lenovo.com/ot/en/Maintenancestation/APR_Maintenancestation.aspx
DOA - 14
Dní
LEXMARK:
-
SWISS, spol.
s. r. o.,
Wolkrova 2, 851 01 Bratislava, Tel.: 02/6720 2080
-
SWISS, spol.
s. r. o.,
Hurbanova 14a, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: 048/415 1768
-
SWISS, spol.
s. r. o.,
Gemerská 3, 040 01 Košice, Tel.: 055/789 4358
DOA - 30
Dní (predaj na koncového zákazníka)
LG reklamácie LCD a CRT monitory:
Realtime technologies s.r.o.
A. Hlinku 60 (OD Kocka)
921 01 Piešťany
+421 337 625 230
+421 903 722 710
Zvoz sa realizuje po telefonickej objednávke.
lgesk@realtimetec.sk
www.realtimetec.sk
LG Info LINKA:
Zákazníci zo
Slovenskej Republiky
volajte číslo
0850 111 154
Vážení zákazníci,
využite služby informačnej linky. Na tejto linke Vám naši pracovníci odpovedia
na otázky týkajúce sa výrobkov,
ktoré predávame. V prípade potreby Vám pomôžeme so záručným alebo pozáručným
servisom.
Hovorné je účtované poplatkom za miestne hovory. Platí pre celé územie SR.
Zoznam autorizovaných servisných centier:
Slovensko - autorizované servisy LG
Servisná sieť LG
Servis
u Vás doma
Dôležité informácie pre partnerov a zákazníkov:
Zákazníci z České
Republiky
volejte číslo 810
555 810
Vážení zákazníci,
Využijte služeb informační linky. Na této lince Vám naši pracovníci zodpoví
otázky týkající se námi prodávaných
výrobkú. V případě potřeby Vám pomúžeme se záručním nebo pozáručním servisem.
Hovorné je účtováno poplatkem za místní hovory. Platí pro celé území ČR .
Logitech / Labtec:
Všetky produkty:
Servisný mail:
logitech@fixit-service.com
On line reklamácie:
http://rma.fixit-service.com
Do 3 pracovných dní prepravná spoločnosť vyzdvihne tovar a následne doručí
opravený resp. nový kus.
HOTLINE linka:
PO - PIA: 9:00-18:00
0800 004701
DOA - 7 Dní
MGE :
Vlastník
nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu
u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach
02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.)
Kuriéra je možné objednať aj emailom na -
INFO@REMAX.SK
Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale),
s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:
Europea Group spol. s r.o.
Šípová 3/a
Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5
:: Typ zariadenia
:: Výrobné číslo
:: Dátum nadobudnutia
:: Meno –
spoločnosť reklamujúceho
:: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
::
Kontaktná emailová adresa
:: Tel. kontakt
Môžete aj
naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade
čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument
na adresu
europea@europea.sk.
Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade
vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na
vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.
Záručná doba
záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.
MICROSOFT XBOX:
http://www.xbox.com/sk-SK/support/contact/
MIO:
zákaznik sa zaregistruje na stránke
http://service.mio-tech.com
(podrobný návod registrácie je nižšie). Registráciou sa stane členom Mio klubu,
z čoho mu vyplývaju určité výhody ako info o novinkách, upgrade máp a pod.)
- zákaznik vyplní cez internet "žiadosť o opravu"
- prepravná spoločnosť DPD vyzdvihne prístroj na adrese, ktoru zadá zákaznik a
takisto opravený zašle na adresu, ktorú vyplní zákazník pri žiadosti o
opravu
- všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou znáša spoločnosť Mio
Technology
MSI
(notebooky a počítače):
od 16.11.2009 ma MSI novú procedúru pre poskytovanie záručných i pozáručných
opráv pre notebooky.
1. Zákazník môže kontaktovať call centrum na telefónnom čísle: 0800 004 803,
prípadne na
service.sk.erc@msi.com
alebo
pawelfrydryszak@msi.com
2. Call centrum vygeneruje číslo reklamácie a číslo pre UPS, tieto čísla si
zákazník musí poznačiť. Zákazník poskytne adresu, na ktorej kuriér
vyzdvihne reklamovaný tovar.
3. Kuriér z UPS príde pre zariadenie na adresu určenú zákazníkom. Táto služba
nie je spoplatnená a zákazník za ňu neplatí.
4. Po realizácii opravy bude zariadenie opäť bezplatne zaslane späť na tú istú
adresu priamo z MSI reklamačného centra.
Podrobnejšie informácie o reklamácii nájdete
Tu.
Online na stránkách:
http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx
Pojem “zákazník” zahrňuje koncového užívateľa alebo distribútora, prípadne
dílera (prevádzka, kde bol notebook zakúpený koncovým užívateľom).
Reklamačné centrum MSI:
Building DC-1
Magazynowa 1 55-040
Kobierzyce, Bielany Wroclawskie
Poland
DOA - 7 Dní
Neovo LCD:
Reklámácie LCD monitorov NEOVO rieši servisné stredisko Sofos s.r.o. Na
LCD monitory platí on-site servis.
Sofos s.r.o.
Radničné nám.4
827 04 Bratislava
+421 2 54 77 39 80
Český servis,
Varšavská 11, 831 03 Bratislava, Tel.: 02 / 4445 9955, +421 907051861 (p.
Kovacs)
http://www.ceskyservis.cz/cz/hlavni6.htm,
mail:
servis@ccc.sk
NIKON:
Kontakty
Slovenská republika
Zberňa servisných zákaziek pre Slovenskú republiku
POZOR, zmena adresy!
Zberňa servisných zákaziek pre Slovenskú republiku je zmluvne zaistená firmou:
PENTA SK s.r.o.
Hradská 3G
821 09 Bratislava
tel.: +421 240 202 551
email:
nikon@pentask.sk
web:
www.pentask.sk
Zákazky sú
prijímané osobne aj prepravnou službou.
Otváracia doba:
Po - Čt 8:30 - 17:00
Pá 8:30 - 16:00
OKI tlačiarne:
Informačná Technika
Odeska 37, tel. 54647321,
servis tel.: 02-54647733 fax: 02-54647322
821 06 Bratislava
Šípová 14/1 tel.: 033-5512560 fax: 033-5512561
917 01 Trnava
M. Čulena 17 tel.: 048-4141287 tel.: 048-4141289 fax: 048-4141288
974 11 Banská Bystrica
Topoľová 9 tel.: 055-7288471 tel.: 055-7288472 fax: 055-6780022
040 01 Košice
DOA - do
48 hodín (Pokiaľ je záruka na výrobku ON-SITE)
OLYMPUS:
OLYMPUS Sk,
s.r.o.
Slovnaftská 102
82 105 Bratislava
Na tejto adrese je aj servis Spotrebného tovaru ( fotoaparáty, záznamníky...):
otváracie hodiny: pon.-pia. 9.00 - 17.00
tel.. 02 / 49 20 94 11
fax. 02 / 44 45 76 35
info@olympus.sk
Panasonic
telekomunikačná
technika:
-
FaxCOPY,
Domkárska 15, 821 05 Bratislava, Tel.: 02/ 4341 3800, 0820-111 010, Fax: 02/
4341 3798, e-mail:
faxcopy@faxcopy.sk
-
INTEC Plus,
spol. s r.o.,
Stará prievozská 2, 821 09 Bratislava, Tel.: 02/ 5341 1372, Fax: 02/ 5341
3496, e-mail:
intecpl@intecpl.sk
Panasonic
spotrebná
elektronika:
-
Avpro, s.r.o.,
Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax:
02 / 5564 2772,
servis@avpro.sk
Panasonic ostatné:
Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru
Philips monitory:
Monitory Philips servisuje firma DATALAN
Púchovská 8, 831 06 Bratislava. Zvoz ZDARMA zabezpečuje po telefonickej
objednávke kuriér firmy
DATALAN,
treba telefonicky objednať u p.
Kučeráka,
tel.: 02 / 4920 7155 alebo je možné zaslať výrobok na vlastné
náklady do firmy DATALAN v Bratislave alebo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke
www:
http://www.datalan.sk/strediska-outsourcingu-a-autorizovaneho-servisu/10101s.
e-mail:
servis@datalan.sk
Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu
Púchovská 8
831 06 Bratislava
Tel.: +421 2 49 20 71 55
Fax: +421 2 49 20 71 66
servis@datalan.sk
Pobočka Žilina
Dolné Rudiny 3
010 01 Žilina
Tel.: +421 41 500 62 30
Fax: +421 41 500 62 31
datalanza@datalan.sk
Pobočka Banská Bystrica
Kapitulská 12
974 01 Banská Bystrica
Tel.: +421 48 415 39 33
Fax: +421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk
Pobočka Poprad
Námestie sv. Egídia 40/57
058 01 Poprad
Tel.: +421 905 603 364
datalanpp@datalan.sk
Pobočka Košice
Popradská 68
040 01 Košice
Tel.: +421 55 640 51 90
+421 55 640 52 46
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk
PHILIPS PC repro a kamery:
TWIS
Kalinčiakova31
83 104,Bratislava
Slovenská republika
tel.: +421 -2 - 44 45 85 14, 44 37 29 00
fax: +421 - 2 - 44 45 85 13
e-mail:
twis@twis.sk
ak sa nepodarí produkt vymaniť, treba kontaktovať Philips, kontaktná osoba vo
Philipse Michal Ochotnicky,
michal.ochotnicky@philips.com
tel.:20666144
PHILIPS ostatné:
Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru
Prestigio:
ASBIS SK s.r.o.
Juzna trieda 66
040 01 Kosice
Slovenská republika
Mail: servis@asbis.sk
EUROPEA-ES s.r.o - SERVISNÉ STREDISKO (Service)
Dvojkrížna 9
Bratislava,
Slovakia
tel.:+421 903 427 003
e-mail : prestigio@europea-es.sk
http://www.europea-es.sk/kontakt.html
Typy produktov: Telefóny, GPS produkty,
Tablet PC, čítačky eBook
SAMSUNG notebooky:
CCC s.r.o.
Varšavská 11
831 03 Bratislava
tel : +421 2 44459955
servis@ccc.sk
Objednávka opravy výrobku v autorizovanom servisnom stredisku
DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)
SAMSUNG
(tlačiarne, kopírky, faxy, ):
CCC s.r.o.
Varšavská 11
831 03 Bratislava
tel : +421 2 44459955
servis@ccc.sk
Objednávka opravy výrobku v autorizovanom servisnom stredisku
DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)
SAMSUNG
monitory:
CCC s.r.o.
Varšavská 11
831 03 Bratislava
tel : +421 2 44459955
servis@ccc.sk
TV-AV Elektronic
spol. s r.o.
Hviezdoslavova 9
010 01 Žilina
tel.č.: 041/ 5626061
fax: 041/ 5623915
e-mail:
tvav@tvav.sk
url:
www.tvav.sk
otváracie hodiny: po-ut, štv-pia 8:00-11:30 12:30-16:30
str 10:00-11:30 12:30-18:00
alebo
T.V.A. servis, spol. s r. o.
Južná trieda 48/D
040 01 Košice
tel.č.: 055/ 63 385 01, 63 381 35
fax: 055/ 63 236 49
e-mail:
tvaservis@tvaservis.sk
url:
www.tvaservis.sk
otváracie hodiny: po - pia 9:00-12:00 13:00-17:00
Tovar sa posiela
na náklady príjemcu (UPS)
DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)
SAMSUNG - spotrebná elektronika:
http://www.samsung.com/sk/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION
DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)
SONY televízory a iná spotrebná elektronika:
http://support.sony-europe.com/repair/asc/asc.aspx?site=odw_sk_SK
http://www.sony.sk/res/attachment/file/68/1082027543768.pdf
SONY digitálna
technika a iné:
Avpro, s.r.o.,
Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02
/ 5564 2772,
servis@avpro.sk
Sony VAIO:
2 roky záruky
Ako majitelia notebookov VAIO získate v rámci zárucných podmienok zdarma
technickú podporu a opravu po dobu dvoch rokov od dátumu zakúpenia notebooku.
VAIO zákaznícke centrum
Kontaktujte naše európske zákaznícke centrum VAIO-Link. Na tejto linke získate
kvalitnú technickú pomoc a podporu alebo si môžete dohodnút prípadnú opravu
zariadenia.
Budete komunikovat priamo s odborne vyškoleným personálom
• rýchle riešenie problémov
• váš agent vás bude informovať o každej zmene stavu vašej požiadavky formou SMS
správy alebo e-mailu.
Kontaktujte naše zákaznícke centrum na:
www.VAIO-Link.com
alebo na telefónnom čísle: +421 55 230 28 01
VAIO európske zákaznícke centrum ohodnotené ocenením za kvalitnú podporu
VIRS (VAIO International Repair Service)
VAIO poskytuje u vybraných notebookov bezplatnú opravu notebooku vo všetkých
dôležitých svetových destináciách pocas obdobia dvoch rokov platnosti
štandardnej záruky. Viac informácií získate na
www.VAIO-Link.com.
1. ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS SONY
VAIO
VAIO-Link
Kontaktujte naše európske zákaznícke stredisko VAIO na tel. +421 55 230 28 01.
Tu budete mať k dispozícii ocenenú technickú podporu v slovenčine a pravidelne
aktualizované informácie o priebehu opravy. Budete komunikovať s vaším servisným
agentom VAIO.
Tím skúsených pracovníkov je pripravený riešiť vaše problémy. Kontaktujte ich na
www.VAIO-Link.com
2. POZÁRUČNÍ SERVIS
Avpro, s.r.o.
Budovatelska 23
82108 Bratislava
Slovensko
tel. +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457
servis@avpro.sk
Príjem opráv ve všední dny: 9:00 – 17:00 hod.
3. VAIO INTERNATIONAL REPAIR SERVICE
Pre
vybrané modely VAIO máte aj v niektorých krajinách mimo EU k dispozícii opravu
hardvéru zadarmo. Ďalšie informácie získate na stránkach:
http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/contacts/virs.aspx
4.
DOA
DOA - 14 Dní (predaj na koncového zákazníka)
SONY Playstation, PSP:
1. Reklamace výrobků budou prováděny
prostřednictvím obchodů Vašich maloobchodních partnerů.
2. V případě reklamace se koncoví uživatelé/zákaznící budou obracet na
maloobchodní prodejny kde produkty zakoupili.
3. Příslušná maloobchodní prodejna následně zažádá e-mailem o svoz reklamovaných
produktů na těchto e-mailových adresách info@sony-servis.cz a
stanislav.hasek@sony-servis.cz (dostatečné je zaslat jeden e-mail zároveň na obě
adresy).Do výše uvedného e-mailu je třeba přiložit 2 dokumenty: kopii pokladního
dokladu a
kopii dodavatelské faktury od distributora, který se k dané reklamaci vztahuje.
Stejné
2 dokumenty je třeba vložit do balení, které bude následně svezeno.
4. Servisní centrum v Praze objedná přepravu prostřednictvím společnosti PPL a
po
opravě bude přístroj na stejnou adresu zaslán zpět.
Kontakt na Servisní centrum, telefon +420 272 650 240
SONY ostatné:
Uvedené na záručných listoch
obdržaných pri kúpe tovaru
TOMTOM:
Tom Tom podpora
TOPCOM:
TRUST System spol. s r.o.
Bratislavská cesta 45
917 01 Trnava
http://www.trustsystem.sk/
033/2933125 - servisny technik 1
033/2933124 - servisny technik 2
reklamacie@trustsystem.sk
TOSHIBA:
SWISS, spol. s r.o.
Centrála Bratislava
Wolkrova 2
851 01 Bratislava-Petržalka
Tel.: +421 2 67202080
Fax.: +421 2 67202081
e-mail:
kmet@swisshp.sk,
URL:
www.swisshp.sk
Pobočka Košice
Gemerská 3
04011 Košice
Tel:055/7894358-9
Fax: 055/7894360
kontakt
serviske@swisshp.sk
Pobočka Banská Bystrica
Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgašaa
974 01 Banská Bystrica
Tel. č.: 048 / 415 1768
Fax č.: 048 / 415 1769
servisbb@swisshp.sk
Toshiba
Európske call-centrum technickej podpory v Prahe
Telefón : +420 296 739 006
Telefón : +421 2 682 09 304
pop@toshiba.eu
Pracovná doba : pondelok až piatok od 9 do 18
DOA - 14 Dní (predaj na koncového zákazníka)
Tripp-Lite:
Reklamácie Tripp-Lite produktov rieši
spoločnosť Europea group.
Europea group, s.r.o.
Šipova 3C,
821 07 Bratislava
Slovenská republika
Tel:+421 2 45 52 53 74,
+421 2 45 52 53 75
Tel: +421 903 900 913 ,
Fax: +421 2 45 25 99 04
europea@europea.sk
www.europea.sk
Tristar
TRUST System spol. s r.o.
Bratislavská cesta 45
917 01 Trnava
http://www.trustsystem.sk/
033/2933125 - servisny technik 1
033/2933124 - servisny technik 2
reklamacie@trustsystem.sk
Qtek:
Všetky produkty:
Reklámácie produktov QTEK rieši servisné stredisko GS Mobile service
s.r.o.,
Česká republika.
GS Mobile service s.r.o.
Veselská 699
199 00 Praha 9 - Letňany
Česká republika
ViewSonic:
www.sil.cz
Western Digital
Technická telefonická podpora v češtine - 00800 27549338
Lokalizovaná technická podpora funguje na toll free čísle 00800 27549338 (áno, je treba vytáčať s 00 na začiatku!!!)
Funguje rovnako z CZ ako aj z SK.
Z dôvodu blokovania medzinárodných toll free čísiel zo strany mobilných operátorov, je možné sa na toto číslo dovolať len z
pevnej linky. V prípade zmeny podmienok, zverejníme tieto na stránke. Zatiaľ intenzívne pracujeme na zmene (dohode s operátormi) tak, aby bolo možné sa dovolať aj z mobilných sietí.
Tech support číslo bude aktualizované na stránkach
http://support.wdc.com pripravujeme zriadenie aj CZ tech support emailu.
XEROX:
Farebné tlačiarne A4 / A3 a farebné multifunkčné zariadenia A4
PS
Products spol. s r.o.
Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava
tel.: 02/6428 5126; fax: 02/6428 5127;
servis@psproducts.sk;
www.psproducts.sk
Čiernobiele tlačiarne A4 / A3 a čiernobiele multifunkčné zariadenia A4
INTERLAN, a.s.
Trnavská 33, 831 04 Bratislava
tel.: 02/6383 0470; fax: 02/6383 0722;
support@interlan.sk;
www.interlan.sk
Jesenského 32, 960 01 Zvolen
tel.: 045 / 540 04 60, 533 34 28; fax: 045 / 540 04 61; support@zv.interlan.sk;
www.interlan.sk
Gemerská 3, 040 11 Košice
tel.: 055 / 644 00 30; fax: 055 / 644 00 30;
support@ke.interlan.sk;
www.interlan.sk
Čiernobiele multifunkčné zariadenia A3 a farebné multifunkčné zariadenia
A3
Zoznam partnerov na adrese:
http://www.xerox.sk/kontakt/servis.html
V prípade, že Xerox kompatibilný toner alebo atrament poškodí zákazníkovi
tlačiareň, prosím volajte Xerox - hotline:
tel.č.: +420 721 390 911.
|